Zarządzanie własnym Hot Spotem - Panel administracyjny

System WiFi-Spot to jednolite narzędzie, które pozwala na udostępnianie posiadanego łącza internetowego a jednocześnie zarządzanie oferowaną usługą, w taki sposób by nie dochodziło do nadużyć (czasu, transferu) a także by móc czerpać z niego wymierne korzyści. Zarządzanie systemem od strony administratora HotSpota jest bardzo proste i nie wymaga umiejętności programistycznych. Jeszcze prostsze jest korzystanie z Hot Spota, przez jego odbiorców, czyli klientów - kawiarni/restauracji/hoteli/pensjonatów/klubów itd.

Użytkownik HotSpota widzi sieć pozornie niezabezpieczoną, do której może się podłączyć bez posiadania hasła.

Po podłączeniu użytkownik otrzymuje stronę startową z informacjami o punkcie i regulaminem korzystania z Internetu, która umożliwia podłączenie do Internetu – z wykorzystaniem jednorazowego hasła (kuponu) lub bez – w zależności od decyzji właściciela HotSpota.

Administrator systemu może sam ustawiać parametry HotSpota i dostosowywać je do aktualnych potrzeb. System umożliwia zmiany abonamentów, aktualizowanie treści strony startowej, danych HotSpota, dodawanie nowych punktów (na tym samym koncie), określanie planów taryfowych. Statystyki udostępniane właścicielom HotSpota pozwalają śledzić ruch w sieci, m.in. informują o użytkownikach (adresy MAC, czas logowania, czas sesji), o obciążeniu łącza, aktywnych użytkownikach, aktywowanych kuponach, zakończonych usługach.

Podstawowe funkcje systemu:

  • Raportowanie/statystyki
  • Wybór sposobu logowania się do Internetu

  • Obsługa wielu lokalizacji

  • Centralny monitoring

  • Możliwość wyboru abonamentu

  • Personalizowane strony startowe